Öppet måndag från 08:00

Sundbybergs Barnmorskemottagning AB

Järnvägsgatan 10,SUNDBYBERG

Sundbybergs Barnmorskemottagning AB

Med anledninga av Corona-pandemin. Endast bokade besök. Ingen öppen mottagning. Stanna hemma om du har förkylningssymptom-ring så hjäper vi dig via telefon. Vi finns på Järnvägsgatan 10 och på Rissne Torg 1. Mödrahälsovård med små föräldragrupper. OBS ALLA grupper inställda tills vidare. Preventivmedelsrådgivning. Recept på p-piller, p-spruta samt insättning och uttag av spiraler och p-stav. Utprovning av pessar. INSTÄLLT:Gynekologisk cellprovtagning tisdagar 8.00-09.00 Tag med kallelsen. INSTÄLLT: Öppet hus onsdagar kl. 15.00-17.30 Då kan du komma utan bokad tid för att t ex förnya p-pillerrecept, ta klamydiaprov. eller cellprov om du fått kallelse och tar med dig den. OBS Adress: Järnvägsgatan 10.

Informationen uppdaterades 17:04 - 11 mar, 2021

Måndag - Tisdag : 08:00 - 17:00