Amningsmottagning Vällingby, Hässelby/Vällingby

Vällingby Torg 6,1tr,VÄLLINGBY

Amningsmottagning Vällingby, Hässelby/Vällingby

Du är välkommen att höra av dig till Vällingby amningsmottagning om du behöver hjälp och stöd med amning, har amningsproblem eller bröstkomplikationer. Vi är en barnsjuksköterske/distriktssköterskeledd amningsmottagning i Vällingby som erbjuder kostnadsfri rådgivning via telefon, videomöten eller bokade besök alla vardagar i veckan. På amningsmottagningen arbetar engagerad personal för att hjälpa just dig! Vår ambition är att i lugn och ro kunna ge stöd för att hjälpa dig nå dina amningsmål.

Informationen uppdaterades 09:07 - 18 feb, 2021