Öppet, idag till 19:00

Aleris Röntgen Järva

Rinkebysvängen 70,SPÅNGA

Aleris Röntgen Järva

Vi utför datortomografi, magnetkameraundersökningar, konventionell röntgen samt ultraljud. För samtliga undersökningar behövs remiss.
Vi har drop-in (ingen tidsbeställning) för skelett- och lungröntgen mån-fre 8-19, lör-sön 9-19. Övriga undersökningar tidbokas. Särskilda öppettider för akuta röntgenundersökningar från Närakuten.
Svaret på undersökningen får du av din läkare, som i regel har svaret inom 4 arbetsdagar från undersökningstillfället. För mer information gå gärna in på vår hemsida, www.aleris.se/rontgenjarva
Välkommen!

Med anledning av Coronaviruset
Vi gör allt vi kan för att minimera spridningen av coronaviruset. Om du har feber, hosta eller andra besvär från luftvägarna vill vi att du avvaktar med undersökningen. Har du en bokad tid, kontakta oss för ny tid. För att begränsa antalet personer som vistas i våra lokaler är vi tacksamma om anhöriga endast medföljer om det är nödvändigt, t ex om patienten är ett barn eller behöver ledsagare.

Informationen uppdaterades 07:06 - 3 jul, 2021

Lördag - Söndag : 09:00 - 19:00