Folktandvården Stenungsund, Stenungsund

Om Folktandvården Stenungsund, Stenungsund

Hos oss kan både vuxna och barn få hjälp med allt ifrån en vanlig undersökning till mer komplicerad tandvård.
Våra duktiga tandvårdsteam hjälper dig med allt du behöver.

Vi erbjuder även Frisktandvård där du betalar ett fast pris för din tandvård - ett bra sätt att hålla koll på dina tandvårdskostnader.
Kontakta oss så får du veta mer!

Strandvägen 17, 444 31, Stenungsund - visa på karta

Folktandvården Stenungsund, Stenungsund

20:54 - 26 nov, 2013 skrev:

Hej!
Jag vill bara säga att en av era receptionister har väldigt otrevlig ton i telefonen. Hen frågar mig VARFÖR jag inte kan komma till bokad tid, när jag ringer för att omboka. Jag anser inte att min anledning till att omboka angår hen och jag tycker att det är fel av hen att fråga om den. Jag vet att jag inte behöver svara om jag inte vill, men eftersom att man inte förväntar sig en sådan fråga av en tandläkare så hann jag inte riktigt tänka efter och svarade ändå. Jag tycker att detta är väldigt tråkigt och speciellt när man är sjuk, vilket man inte kan hjälpa att man är. Jag själv håller trevlig ton och säger "tack så mycket" innan jag säger hej då, men hen lägger bara på i örat på mig utan att ens säga hej då. Och detta är inte första gången. Detta är verkligen något som behöver ändras!

Tummen upp för de tandläkare som jag har dock! Dem är väldigt trevliga och glada.
Mvh