BVC Capio Läkarhus Stenungsund, Stenungsund

Om BVC Capio Läkarhus Stenungsund, Stenungsund

Välkommen till vår barnavårdscentral på Stenungstorgs Läkarhus.
I det fria vårdvalet kan du välja Stenungstorgs Läkarhus som din barnavårdscentral. Här följer vi ditt barn under de första åren. Vår BVC-sjuksköterska är din huvudsakliga kontakt men vi har även en BVC-läkare och en erfaren barnläkare när det behövs.

Vi svarar gärna på frågor kring allt som rör ditt barns hälsa och utveckling. Välkommen!

Strandvägen 23C, 444 31, Stenungsund - visa på karta