Avdelning 205, Mölndal

Om Avdelning 205, Mölndal

Vårdavdelning för ögonsjukvård. Behandlar alla typer av ögonsjukdomar/ skador på barn och vuxna.

Göteborgsvägen 31, 431 30, Mölndal, Hus K, plan 5, Mölndals sjukhus - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 14:00 - 19:00

Avdelning 205, Mölndal

11:21 - 02 sep, 2012 skrev:

Helt otrolig bra personal, ända från städpersonal till Jouransvarig/Kirurg(Gun)
Med ögon problem får man lätt en ny syn! på livet och självklart är man orolig, men inte när man kommer till avdelning 205, här fungerar allt som en klocka, inte ens när man mådde illa på natten eftar alla mediciner fick man var "ifred" utan man blev omhändertagen på bästa möjliga sätt av trevlig(men bestämd)nattpersonal
All heder åt denna vård och hoppas även att "Syrrorna" får sin lön på 24tkr!
Hälsningar: Lyckligt nyopererad Kjell Lindqvist, "bara" 51år