Avdelning 239, Mölndal

Om Avdelning 239, Mölndal

Avdelning 239 har vårdplatser med inriktning på strokesjukvård och internmedicin.

Göteborgsvägen 31, 431 30, Möndal, Hus T, plan 8, Mölndals sjukhus - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 13:00 - 19:00
Tänk på våra allergiker, undvik om möjligt doftande blommor och stark parfym.

Avdelning 239, Mölndal

20:39 - 30 jan, 2019 skrev:

Underbara! Alla som jag träffade under den dryga vecka jag var där efter en stroke. Duktiga,trevliga,empatiska. J ag. Skulle kunna fortsätta länge.Dom gjorde min tid där till något positivt i eländet. TACK ALLA!

09:50 - 31 maj, 2016 skrev:

Mkt bra personal o omvårdnad