Avdelning 43, Trollhättan

Om Avdelning 43, Trollhättan

Avdelning 43 är en hjärtavdelning inom NU-sjukvårdens. Här tas patienter emot för både akut och planerad hjärtsjukvård.

Avdelningen består av:

Lärketorpsvägen 20, 461 73, Trollhättan, Målpunkt B Plan 4 - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 15:00 - 19:00
Besökstider: 14.00-15.00 samt 18.00-19.00 Av hänsyn till allergier hos patienter och personal så undanber vi blommor och starka dofter. Besök på hjärtintensiven sker efter samråd med ansvarig sjuksköterska.