Hjärtsviktsmottagning NÄL, Trollhättan

Om Hjärtsviktsmottagning NÄL, Trollhättan

NU-sjukvårdens hjärtsviktsmottagning på NÄL är en specialistmottagning för patienter med hjärtsvikt. Till mottagningen kommer remitterade patienter för planerade ny- och återbesök för att träffa specialistsjuksköterska.
------------------------------------------------------------------
Information till patient

Ta med din kallelse, patientbricka, fotolegitimation och aktuell medicinlista. Var god kontakta oss i förväg om du vårdats utomlands de senaste 10 åren. Vi vill också att du meddelar oss i god tid om du behöver tolk.
Samtliga uteblivna besök debiteras. För beställning av sjukresa ring 020-91 90 90.
Undvik parfym och starka dofter med hänsyn till allergiker.

Lärketorpsvägen 20, 461 73, Trollhättan, Målpunkt D Plan 3, Trollhättan - visa på karta
Hjärtsviktsmottagning, specialiserad vård, Kardiologi