Närhälsan Eriksberg barnavårdscentral, Göteborg

Om Närhälsan Eriksberg barnavårdscentral, Göteborg

Närhälsan Eriksberg barnavårdscentral erbjuder barnhälsovård och rådgivning till familjer med barn 0-6 år. Här arbetar barnsjuksköterskor, familjeterapeut, kurator och läkare. Alla med särskild utbildning, intresse och erfarenhet av barn och familjefrågor. Vi erbjuder hembesök till föräldrar med nyfödda barn och nyanlända adoptivbarn. Vi bedriver även föräldragruppsverksamhet.

Sjöportsgatan 8, 417 64, Göteborg - visa på karta

Närhälsan Eriksberg barnavårdscentral, Göteborg

07:19 - 18 sep, 2013 skrev:

Jag är mycket nöjd med Närhälsan Eriksberg. Trevligt och professionellt bemötande i telefon, reception, lab och hos läkare