3.33
Öppet, idag till 22:30

Psykiatriska jourteamet Kullbergska sjukhuset, Katrineholm

Kullbergska sjukhuset, Djulögatan 71, Katrineholm

Psykiatriska jourteamet Kullbergska sjukhuset, Katrineholm

Psykiatriska jourteamet är tillgängligt för psykiatrisk rådgivning per telefon och akuta psykiatriska bedömningar via besök på mottagningen och/eller hembesök.

I nödsituation ring 112.

Informationen uppdaterades 16:09 - 22 apr, 2020

Logga - Kry

3.33 / 5

8 okt, 2020 Robbie S. skrev:

Jag har starka negativa känslor över den hjälp och förståelse som jag inte får. Har varje gång lämnat, med mer uppgivenhet och ledsamhet. Tiden för återkoppling är under all kritik då den ibland uteblir. Har alltid varit vänlig och ärlig vid mina besök men fått gå utan någon klarhet över vad nästa steg är. Jag kan uttrycka mig men blir nonchalerad enligt mig. För en person som mår dåligt orkar denne sällan inte för mycket väntan eller oklarhet och då ger iaf jag upp till slut. Har inte en gång fått med mig nåt konkret råd, tips eller hänvisning till annan instans. Detta bemötande är för mig ett stort problem som kan sluta illa.

6 feb, 2020 Helena L. skrev:

20 aug, 2019 Maya C. skrev:

Brukar alltid komma hit! Dom är jätte proffs på det dom gör, man får all information. Väldigt bra bemötande 👏🏻👏🏻👏🏻💖💖💖

Lördag - Söndag : 12:00 - 22:30

Lördag - Söndag : 12:00 - 22:30