Dietistmottagningen Kullbergska sjukhuset, Katrineholm

Om Dietistmottagningen Kullbergska sjukhuset, Katrineholm

I Region Sörmland arbetar legitimerade dietister både på sjukhus och på vårdcentraler i hela länet. På dietistenheten Sörmland får du individuell kostrådgivning med hänsyn tagen till din medicinska diagnos och behov av energi och näring. $Remiss behövs för att träffa dietist och det får du av din läkare eller av annan legitimerad personal inom hälso- och sjukvården.

Kullbergska sjukhuset, Entré 3, Djulögatan 71 - visa på karta
Dietist