Öron-näs-och halsmottagning Alingsås, Alingsås

Om Öron-näs-och halsmottagning Alingsås, Alingsås

Vi har planerad mottagning, konsultationsverksamhet, dagkirurgi-barn samt polikliniska operationer.

På mottagningen utreder och behandlar vi vanligt förekommande diagnoser inom ÖNH. Det vi inte har resurser för remitteras till större ÖNH-kliniker, SÄS och SU. De operationer vi gör på barn är MIUS, Abrasio, samt andra mindre ingrepp t ex tungbandsklipp.

Södra Ringgatan 30, 441 83, Alingsås, Huvudingång, Hiss A, Plan 4, Alingsås - visa på karta
Du som besöker vården bör undvika, parfym, rakvatten och andra dofter som kan orsaka allvarliga besvär för allergiker och personer som har problem med starka dofter. Sjukhusområdet är rökfritt.