Dagkirurgi Skövde, Skövde

Om Dagkirurgi Skövde, Skövde

Dagkirurgi.

Lövängsvägen, 541 42, Skövde, Blå gata entréplan - visa på karta
Inga besök tas emot på dagkirurgin. Barn har förälder/vårdnadshavare med in på avdelningen.

Dagkirurgi Skövde, Skövde

03:38 - 31 mar, 2017 skrev:

Fantastikt bemötande och genomtänkta processer med info, överlämningar med kontroll av identitet, presetation med namn och titel, skickliga medarbetare alla nivåer.Helhetsintryck professionellt. Hälsn från en som arbetat med kvalitet under 25 år. Återstår att se hur denna input återförs berörd personal.