Nytorgstandläkarna

Om Nytorgstandläkarna

Ta kontakt med mottagningen för att lista ditt barn. Därefter kallas barnet regelbundet till tandvården.

Nytand.se

När mottagningen är stängd kan du vid akut behov av vård vända dig till eller till 1177 Vårdguiden på telefon 1177.När mottagningen är stängd kan du vid akut behov av vård vända dig till Folktandvården Akuten (Fleminggatan 48) på telefon 08-123 156 80 eller till 1177 Vårdguiden på telefon 1177.

Folkungagatan 96,STOCKHOLM - visa på karta
Tandläkare