Stomimottagningen Mälarsjukhuset, Eskilstuna

Om Stomimottagningen Mälarsjukhuset, Eskilstuna

På stomimottagningen som ligger i anslutning till kirurgmottagningen träffar du våra stomiterapeuter som hjälper till med förskrivning av stomimaterial, konsultation och mottagningsbesök.$På Kullbergska sjukhuset bemannas stomimottagningen en dag i månaden, för mer information ring 016-10 34 30. $Besöksadress: Kullbergska sjukhuset, huvudentrén, plan 2 (1 trappa ned).

Entré 1, huvudentrén, Mälarsjukhuset - visa på karta
Stomimottagning, specialiserad vård