Hjärtsjukskötersketeamet Mälarsjukhuset, Eskilstuna

Om Hjärtsjukskötersketeamet Mälarsjukhuset, Eskilstuna

Hjärtsjuksköterskemottagningen är indelad efter olika specialitet.$Till kardiologsköterskemottagningen blir du kallad om du har haft hjärtinfarkt och/eller behandlats med ballongvidgning, bypassoperation eller genomgått klaffoperation.$Till pacemakermottagningen / ICD mottagningen blir du kallad om du har fått en pacemaker och/eller fått en inplanterbar defibrillator.$Till hjärtsviktmottagningen blir du kallad om du har hjärtsvikt.

Mälarsjukhuset, Hiss C, plan 4 - visa på karta
Kardiologi