Avdelning 366, Göteborg

Om Avdelning 366, Göteborg

Avdelning 366 primära uppdrag är främst att erbjuda heldygnsvård till personer boende i Östra Göteborg samt på Hisingen, med bipolär affektiv sjukdom samt till personer med ätstörning men även till personer med allmänpsykiatrisk problematik i behov av inneliggande vård och behandling. Inläggning hos oss sker via Vuxenpsykiatrisk Akutmottagning eller via direktinläggning från öppenvårdsmottagning tillhörande Psykiatri Östra.

Journalvägen 5, 416 50, Göteborg, Plan 4 - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 14:00 - 20:00
Besökstid mellan kl 12:00 - 20:00 varje dag.