Stomiterapeuter, Göteborg

Om Stomiterapeuter, Göteborg

På stomimottagningen arbetar specialistutbildade sjuksköterskor med omvårdnad, rådgivning och rehabilitering av patienter med stomi och fistlar.
Till stomimottagningen kommer patienter för samtal både före och efter operation.
Daglig telefontid gör det möjligt för våra stomipatienter att rådfråga, boka besök eller få hjälpmedelskort utskrivna. Vi är även tillgängliga för rådgivning och hjälp till distriktssjuksköterskor och sjuksköterskor i hemsjukvården samt övrig sjukvårdspersonal inom sluten-och öppenvård.

Diagnosvägen 11, 416 50, Göteborg, plan 4 - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt