Avdelning 350, Göteborg

Om Avdelning 350, Göteborg

Avdelning 350 är en specialistavdelning med inriktning mot Övre Gastro intestinal kirurgi. Vi har 18 vårdplatser och vårdar patienter med sjukdomar i övre delen av buken såsom magsäck, tolvfingertarm, lever, galla och bukspottkörtel. Vi har dessutom ytterligare 10 vårdplatser öppna i en så kallad korttidsvård måndag-fredag. Här bedrivs enbart planerad kirurgi såsom Gastric by-pass, olika typer av bråckoperationer, mindre colorektala ingrepp samt cholecystektomier.

Diagnosvägen 11, 416 50, Göteborg, plan 4 - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 14:00 - 19:00
Daglig besökstid kl 14-19. Vänligen respektera våra besökstider. Vid besök av patient vill vi att ni, av hänsyn till övriga medpatienter, inte är fler än 2 besökande inne på salen samtidigt. Är ni flera besökande hänvisar vi till dagrummet.