Kolorektallaboratorium, Göteborg

Om Kolorektallaboratorium, Göteborg

Kolorektallaboratoriet är en mottagning för patienter med tarmrelaterade sjukdomar såsom inflammatoriska tarmsjukdomar, tumörer i ändtarmen, förstoppning och inkontinens. Beroende på diagnos utför vi delar av patientens utredning och behandling samt rådgivning. Forskning är en del av vår verksamhet.
Vi tar emot remisspatienter från hela landet men vi är också tillgängliga för rådgivning till kolleger inom öppen och sluten vård.

Diagnosvägen 11, 416 50, Göteborg, plan 4 - visa på karta