Avdelning 357, Göteborg

Om Avdelning 357, Göteborg

Hjärtsektionen på Östra sjukhuset har 36 vårdplatser varav 6 stycken är hjärtintensivplatser (HIA). Avdelningen är inriktad på hjärtsjukvård. Till avdelningen hör ett laboratorium där det görs kranskärlsröntgen och PCI samt ett där man gör ultraljudsundersökningar av hjärtat och arbets-EKG.

Diagnosvägen 11, 416 50, Göteborg, plan 7 - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 14:00 - 19:00
Inga besök före 11:00 alla dagar. Undantaget besök till patienter på hjärtintensiven och övriga i samråd med ansvarig sjuksköterska.