Avdelning 334, Göteborg

Om Avdelning 334, Göteborg

Avdelning 334 tar emot barn och ungdomar för provtagningar, behandlingar, undersökningar och utredningar.

Rondvägen 10, 416 50, Göteborg, Plan 1, Östra sjukhuset - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:30 - 16:00 Dygnet runt
För allas hälsa och trivsel strävar vi efter en miljö fri från tobaksrök och starkt doftande parfymer eller blommor. Vid misstanke om vattenkoppor får barnet/syskon inte komma till sjukhuset. Generellt fotografering/filmningsförbud gäller inom sjukhuset.
Remiss/vårdbegäran krävs