Barnavårdscentralen Särö, Särö

Om Barnavårdscentralen Särö, Särö

Barnavårdcentralen Särö är till för er och ert barn från spädbarnstiden fram till skolstart. Barnavårdscentralens sjuksköterskor ansvarar även för föräldrautbildning till alla nyblivna föräldrar och vi erbjuder ett första hembesök. Vi samarbetar med mödra- och barnhälsovårdspsykolog, läkare, audionom, logoped, dietist, mödravården samt förskolorna. Vi följer barnets utveckling och hälsotillstånd tillsammans med dig som förälder. Vi vill erbjuda alla de barn med föräldrar som går här hos oss möjligheten att lära sig spädbarnsmassage. Spädbarnsmassage är ett mysigt sätt att lära känna sitt barn och få en avslappnad stund tillsammans. En bra ålder att börja med massage är vid ca två månader, men det är aldrig för sent.

Furubergsvägen 10, Kungsbacka - visa på karta
  • Tisdag - Torsdag 07:30 - 17:00