Öppet, idag till 17:00

Barnavårdscentralen vårdcentralen Säffle

Sundsgatan 1, Säffle

Barnavårdscentralen vårdcentralen Säffle

Till oss kan du vända dig med frågor om ditt barns hälsa och utveckling. Vi arbetar med förebyggande hälsovård för barn 0-6 år. Vi erbjuder stöd och information om till exempel amning, kost, vaccinationer, sömn, språkutveckling, syn, hörsel, egenvård och barnsäkerhet. Vi arbetar med tidsbokade mottagningar, kontakta oss gärna och boka en tid. Barnavårdcentralen i Säffle är på samma plan som vårdcentralen Säffle. Mottagning A. Distriktssköterska Jennie Andersson: Telefon 0533-81295 Telefontid tis-fre 08.30-09.00 Distriktssköterska Marie Lindgren: Telefon 0533-81296 Telefontid tis-ons 08.00-08.30 ojämn vecka, tis-tor 08.00-08.30 jämn vecka

Informationen uppdaterades 09:03 - 27 feb, 2021

Måndag - Torsdag : 08:00 - 17:00