BVC Vårdcentralen Silentzvägen, Uddevalla

Om BVC Vårdcentralen Silentzvägen, Uddevalla

0522 - 392 93 , 0522 - 392 99

Du kan alltid inleda ditt vårdbesök digitalt via Praktikertjänst24, allt du behöver är Bank-ID
Påbörja ditt besök online

Vi har sammanhållen journalföring vilket gör att vårdpersonalen får en heltäckande vårdhistorik, möjlighet att ta del av journaluppgifter som finns hos andra vårdgivare

Vi är en verksamhet i Praktikertjänst AB som ingår i vårdval Västra Götaland. Vår målsättning är att erbjuda dig och din familj lättillgänglig hälso- och sjukvård med hög kvalitet.
Här arbetar Distriktsläkare, Distriktssköterskor, Sjuksköterskor, Undersköterskor, Barnsjuksköterskor, Diabetessköterskor, Hjärt/kärlsköterskor, Astma/Kol-sköterskor, Inkontinenssjuksköterska, Kurator,Psykolog, Läkarsekreterare, Rehab-koordinator.
Vi har även vaccinationsmottagning.
Alla besök ska förbokas via telefon 0522-39280.
När vårdcentralen är stängd hänvisas patienterna till Sjukvårdsrådgivningen tel 1177 för råd eller för bokning till Närakuten.

Silentzvägen 6, 451 50, Uddevalla - visa på karta