Reumatologimottagning Uddevalla sjukhus, Uddevalla

Om Reumatologimottagning Uddevalla sjukhus, Uddevalla

På reumatologmottagningen i NU-sjukvården erbjuder vi specialistsjukvård till vuxna.

Vi bedömer och utreder olika typer av reumatologiska sjukdomar. Sjuksköterskan har rådgivande samtal på telefontid.

Fjällvägen 9, 451 53, Uddevalla, Målpunkt G, Plan 0 - visa på karta

Reumatologimottagning Uddevalla sjukhus, Uddevalla

4,7

09:04 - 20 apr, 2019 skrev:

Fick god tid att ställa frågor och kände mig väl bemött av all personal.

17:34 - 27 sep, 2017

19:15 - 02 feb, 2017 skrev:

Tycker att jag alltid får ett mycket bra bemötande. Tycker också att min läkare behandlar mina reumatiska problem ( spruta ) på ett enkelt och odramatiskt sätt. Känns tryggt att få komma dit. Tog kontakt med 1177.se, ställde en fråga som efter några dagar besvarades och senare fick jag en tid för ett besök. Slippa telefonkö. Kan inte bli bättre.