STI-mottagningen Västervik

Om STI-mottagningen Västervik

Sexuellt överförda infektioner (STI) är infektioner som kan smitta vid sexuell kontakt. Till oss kommer du som misstänker att du har eller har en konstaterad sexuellt överförbar infektion, om du har fått partnerbrev eller blivit uppmanad av en tidigare partner att undersöka dig. Vi tar också emot dig som vill testa dig, men som inte har några besvär. Besöket är kostnadsfritt för dig som har en sjukdom som går under smittskyddslagen, till exempel klamydia eller gonorré.

Östra Kyrkogatan 48, Västervik - visa på karta
Venereologi