Medicinavdelning 4 Västervik

Om Medicinavdelning 4 Västervik

Vi vårdar dig som har genomgått en hjärtinfarkt, har stabil kärlkramp eller någon annan hjärtrelaterad sjukdom som hjärtsvikt eller arytmier, det vill säga att hjärtat slår mycket snabbt, mycket långsamt eller oregelbundet. Vi vårdar även dig som har genomgått en kranskärlsröntgen och/eller kranskärlsoperation. Hos oss får du övervakning, utredning och behandling.

Östra Kyrkogatan 48, Västervik - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt