Ortopedavdelning 3 Västervik

Östra Kyrkogatan 48, Västervik

Ortopedavdelning 3 Västervik

Hos oss vårdas du efter att du har genomgått en ortopedisk operation. Du kan till exempel har gjort en protesoperation i knä, höft eller axel, en korsbandsoperation eller ett fot- eller handingrepp. Här möter du kunnig personal som arbetar nära varandra i team och i samråd med dig som patient. Vi har ett utpräglat kvalitetstänk och rapporterar till flertalet kvalitetsregister. Vi arbetar med så kallat "fast track"-koncept på höft- och knäprotesoperationer vilket innebär ett mycket genomtänkt och högkvalitativt arbete med syfte att förbättra och optimera omhändertagandet före, under och efter din operation.

Informationen uppdaterades 08:02 - 17 okt, 2020

Logga - Kry