Dietistmottagningen Västervik

Om Dietistmottagningen Västervik

Vi tar emot dig som av medicinska skäl behöver hjälp med din kost, som undernäring, diabetes, njursjukdom, tarmsjukdom och cancer. När du träffar en dietist hos oss får du hjälp med råd om bra matvanor och information om hur maten påverkar din hälsa. Råden som du får från dietisten är helt anpassade utifrån din situation och ditt hälsotillstånd. Behandlingen ges både individuellt och i grupp.

Karstorpsvägen 13, Västervik - visa på karta
Remiss krävs från läkare, sjuksköterska eller barnhälsovård.
Dietist