Orofacial medicin - sjukhustandvården Västervik

Om Orofacial medicin - sjukhustandvården Västervik

Till oss kommer du som på grund av sjukdom eller andra hinder har ett ökat behov av särskilt omhändertagande. Du som kommer till oss kan exempelvis ha ett svårt medicinskt sjukdomstillstånd, en funktionsnedsättning eller svår tandvårdsrädsla.

Klinikchef: Lennart Israelsson
Kliniksamordnare: Ingela Lundberg
Ämnesföreträdare och sjukhustandläkare: Britt Grumert

0490 - 865 47 Växelnummer
Östra Kyrkogatan 48, Västervik - visa på karta
Remiss från tandläkare eller läkare.