Öppet måndag från 07:00

Folktandvården Eastmaninstitutet Ortodonti

Dalagatan 11, Stockholm

Folktandvården Eastmaninstitutet Ortodonti

Vi erbjuder tandreglering för barn, ungdomar och vuxna.

Barn och ungdomar kan få sin tandreglering betalad av landstinget. Rådfråga er vanliga tandläkare som vid behov ordnar så att barnet får träffa en tandregleringsspecialist. Bedömer specialisten att ditt barn bör ha tandreglering får ni en lista på specialistkliniker inom tandreglering att välja emellan.

Har ditt barn fått beviljad tandreglering behövs ingen remiss, då kontaktar du oss direkt.

Även om ditt barn inte får erbjudande om tandreglering på landstingets bekostnad eller om du är vuxen, kan du självklart få hjälp med tandreglering på egen bekostnad. För att komma på konsultation till oss på Eastmaninstitutet behöver du en remiss från tandläkare.

Välkommen!

Måndag : 07:00 - 17:00