Västra järnvägsgatan 13, Stockholm

Naprapatbehandling

Massage

Rehabilitering

Välkommen till Agilokliniken City!

År 1991 öppnade Christer Cromell och Patrik Sundström upp Stockholm/Tumba Naprapat & Idrottsskadeklinik. Sedan dess har vi bytt namn till Agilokliniken och finns nu på 7 ställen: Stockholm City, Norrlandsgatan, Södermalm, Tumba, Arenastaden, Sickla och Slussen.

Vår ambition är att ligga i framkant vad gäller teknisk utrustning och vi har därför utrustat samtliga kliniker med stötvågsutrustning och strömmaskiner.

Vad kan vi på Agilokliniken City hjälpa just dig med?

Agilokliniken City erbjuder effektiva och individuellt anpassade manuella behandlingar och vid behov även speciellt framtagna rehabiliteringsövningar. Vår målsättning är att du så snabbt som möjligt ska komma tillbaka till aktivt liv - ingen ska behöva ha ont i onödan!

Vi står för kvalitet och effektivitet

Mixen av personal är viktig för att kunna erbjuda bästa möjliga behandlingsupplägg. Därför har våra naprapater 1-20 års erfarenhet. Detta ger oss en viktig kombination av erfarenhet och nyare kunskaper.

Kontakta oss på Agilokliniken City om du har några frågor eller vill boka tid!

Informationen uppdaterades 09:36 - 31 jan, 2024

Jonas Blomquist

Maryam Ghafoory

Camilla Hedlund

12 jan, 2021

Erik Blombergsson er min nye yndlingsperson i Stockholm! Han låste min nakke op, efter to måneder med 5-6 hold samme sted. Her 8 dage senere, kan jeg næsten ikke huske, hvor hæmmet jeg følte mig før de to behandlinger. Jeg anbefaler Erik til alle, der har brug for en dygtig naprapat.

11 dec, 2018

Marcus Odenhammar är mycket skicklig och kunnig

28 nov, 2018

Har fått en jättefin hjälp samt att det är en väldigt kunnig personal på kliniken!

15 nov, 2018

På agilokliniken fick jag äntligen bukt med knäproblemet, efter flera års smärta. Genom att se på problemet på ett holistiskt sätt kom vi tillrätta med problemet på några månader, trots flera år av behandling. Fantastiskt engagemang!

Fråga ställd 15:00 - 20 okt, 2017

Hej! Var på kliniken i city den 18/10 och fick behandling med tenns och stötvågsbehandling för lennryggsbesvär. Men har ätit värktabletter en tid Naproxen Mylan 500mg ska jag fortsätta att ta dom i samband med min behandling med stötvågsbehandling ? Har nästa behandling den 24/10

Agilokliniken City svarar:

Hej Kim Du kan fortsatta ta din antiinflammatoriska medicin då dess verkningsmekanism mot smärta och inflammation är olik den från Stötvågsbehandling. Effekten av behandlingen blir inte påverkad negativt. Anledningen till att man ibland hör att antiinflammatoriskt i samband med Stötvågsbehandling bör undvikas är att utvärderingen av effekt från det ena eller andra försvåras. Har man redan tagit sin medicin en tid kan man lättare utvärdera en ytterligare terapiform. Hoppas att du fått svar på din fråga.

Fråga ställd 13:58 - 25 aug, 2017

Gäller frikort hos er