Öppet, idag till 17:00

Boo BVC, Boo vårdcentral

Edövägen 2,Ormingehus,Saltsjö-Boo

Boo BVC, Boo vårdcentral

Välkommen till Boo Barnavårdscentral! BVC arbetar med förebyggande hälsovård och erbjuder kostnadsfri hälsoövervakning och rådgivning i allt som berör ditt barns hälsa. För anmälan av nyfödda och nyinflyttade barn ring vår "Storktelefon" på 08-123 382 01. Finns syskon som redan är inskrivna på Boo BVC går det bra att kontakta den sköterska som ni har kontakt med sedan tidigare. Kontaktuppgifter till våra BVC-sköterskor hittar du på vår hemsida: boovardcentral.se Läs också gärna mer på vår hemsidan om vad BVC kan erbjuda.

Informationen uppdaterades 16:02 - 9 apr, 2021

1 / 5

23 nov, 2020 Anna K. skrev:

Den rådgivande sjuksköterskan var otrevlig och hånfull på telefon, sa till mig att jag ska "testa tålamod" när min 1 åring fått en allergisk reaktion på huden och att jag vill ha remiss till en utredning inte bara vänta och se. Jag har försökt boka tid på 1177 och genom sjuksköterskan men inga tider finns. Jag har varit på närakuten som knappt undersökte barnet och bara gav klådstillande på recept.

Måndag - Torsdag : 08:00 - 17:00
Fredag : 08:00 - 14:30