Närhälsan Linnéstaden barnavårdscentral, Göteborg

Om Närhälsan Linnéstaden barnavårdscentral, Göteborg

Vi är en väletablerad barnavårdscentral som har funnits i Linnéstaden i många år med specialistutbildad personal. Vi finns på Fjärde Långgatan 48, på samma adress som barnmorskemottagningen Linnéstaden och vårdcentralen Masthugget. I våra ljusa, fina lokaler har vi en lekhörna och i Lugna rummet kan du mata ditt barn i avskildhet.
Alla familjer tilldelas en personlig sjuksköterska för bästa kontakt och kontinuitet från spädbarnstiden till skolåldern. Vår ambition är att erbjuda alla nyblivna föräldrar hembesök och vi arbetar enligt det nationella basprogrammet för barnhälsovården. Vi arbetar för barnets bästa och ger stöd och råd utifrån era behov. Vi erbjuder även en rad olika föräldragruppsverksamheter.
Du är välkommen oavsett var du bor.

Fjärde Långgatan 48, 413 27, Göteborg, plan 5, Göteborg - visa på karta