Hitta vård

Mama Mia följer dig genom livet

Välkommen till Mama Mia! På våra mottagningar kan alla känna sig trygga och vårt mål är att du ska känna dig hemma hos oss. Vi följer dig genom livet och vår kompetenta personal skapar en lugn och varm atmosfär.

Det här kan vi hjälpa dig med Det här kan vi hjälpa dig med

1. Graviditet Vi följer dig genom hela din graviditet. Vi lägger upp en anpassad plan utifrån dina förutsättningar och finns här för att svara på dina frågor.
  2. Ultraljud När du är inskriven på en av våra mottagningar får du kostnadsfritt göra ultraljud på en av våra ultraljudsmottagningar. Här arbetar erfarna ultraljudsbarnmorskor med den senaste tekniken.
  3. Barnavårdscentral På vår BVC står ditt barn i fokus och vi hjälper er från födseln till skolstarten.

Hitta en mottagning nära dig

Mama Mia Västra Hamnen

Mama Mia Söder BVC

Magnus Ladulåsgatan 43 Stockholm

Aktuellt hos Mama Mia

Om Mama Mia

Mama Mia är Skandinaviens största privata aktör inom barn- och kvinnohälsa. Vi har verksamhet på många olika orter i Sverige och fortsätter ständigt att växa. På våra mottagningar får du träffa barnmorskor, läkare och gynekologer som har lång erfarenhet och hög specialistkompetens. Till oss är alla välkomna och vi ser, bemöter och bekräftar alla våra kunder.