Folktandvården Sjukhustandvård Malmö, Malmö

Ruth Lundskogs gata 10, Malmö

Folktandvården Sjukhustandvård Malmö, Malmö

Vi arbetar som ett stöd och komplement till sjukvården och allmäntandvården Till oss kommer du som patient när man har ett ökat behov av särskilt omhändertagande på grund av svårare medicinska sjukdomstillstånd, funktionshinder eller grav tandvårdsrädsla. Som patient hos oss träffar du erfaren personal med specialkompetens att ta hand om dig med särskilda behov. Specialisttandvård i Folktandvården Skåne utförs av specialisttandläkare med specialistkompetens inom sitt område. Vi är Skånes största tandvårdsföretag med över en miljon besök varje år. Närmare hälften av skåningarna får idag sin tandvård hos oss.

Informationen uppdaterades 09:11 - 17 feb, 2021

Måndag - Torsdag : 07:45 - 17:00