Öppet, idag till 17:00

Folktandvården Mönsterås

Allégatan 1, Mönsterås

Folktandvården Mönsterås

Vi erbjuder barn, ungdomar och vuxna allt från undersökningar och akut tandvård till mer avancerad tandvård. På vår klinik samarbetar tandsköterskor, tandhygienister och tandläkare för att du ska få ett så bra omhändertagande som möjligt. Vi har också ett nära samarbete med specialisttandvården. Hos oss kan du teckna ett Frisktandvårdsavtal, som innebär att du betalar ett fast pris för din tandvård. Som frisktandvårdskund får du regelbundna undersökningar, nödvändiga behandlingar samt råd och stöd om hur du bäst tar hand om dina tänder. Klinikchef :Elisabeth Nakijjoba Edh Kliniksamordnare: Jannice Olsson

Informationen uppdaterades 17:02 - 20 nov, 2020

Logga - Kry