Ögon Lycksele

Lycksele

För att komma till ögonmottagningen krävs remiss från optiker eller hälsocentral/husläkare/privatläkare eller egen vårdbegäran.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 090 - 785 91 86
Lycksele lasarett - visa på karta

Remiss krävs från annan vårdgivare eller via egen vårdbegäran. Mer information finns under länken Remiss och Egen vårdbegäran.

Ögonsjukvård

4,9

• 13:20 - 04 aug, 2018 skrev:

En mycket bra Ögonmottagning med trevlig Personal och kunnig Läkare och i övrigt hjälpsamma.C

• 12:43 - 04 dec, 2017 skrev:

Toppenbemötande, bra information korta väntetider och glad och vänlig personal