Öppet måndag från 09:00

Bäckby Barnavårdscentral

Välljärnsgatan 492, Västerås

Bäckby Barnavårdscentral

Vi ger råd och stöd till dig som är förälder med barn i åldern 0-6 år. Du är välkommen att vända dig till oss med alla frågor du har om ditt barns hälsa och ditt föräldraskap. Här kan du få stöd och vägledning i din föräldraroll och samtala om ditt barns behov och utveckling. Du får också stöd och information om amning, mat och matvanor, sömn, sjukdomar, barnsäkerhet och vaccinationer. Pia Hejneborg 021-17 49 31 Ann-Sofie Fredriksson 021-17 46 56 Jessica Roos 021-17 49 20

Informationen uppdaterades 09:04 - 7 nov, 2020

Logga - Kry