Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center

Clemenstorget 5, Lund - Visa på karta

Logo Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center

Om Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center

Välkommen till Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Lund!

För oss på Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Lund är det viktigt att våra patienter känner sig trygga och därför står du i centrum för all den vård vi bedriver.

Specialister på åderbråcksbehandlingar

Vi på Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center är Sveriges ledande specialister inom behandling av åderbråck och vi har genomfört mer än 30.000 åderbråcksbehandlingar. Vi växer kontinuerligt och har mottagningar i stora delar av landet. I början av 2020 öppnade vi vår klinik i Lund.

Förstklassig vård

Vården hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Lund bygger på att våra välrenommerade läkare från Stockholmskliniken åker ner för att träffa och behandla patienter. Därför kan du förvänta dig samma försklassiga vård på vår mottagning i Lund som på vår Stockholmsbaserade huvudklinik.

Olika behandlingar för åderbråck

Beroende på hur ditt åderbråck yttrar sig kan vi erbjuda tre olika behandlingar:

• Laserbehandling
  • Skumbehandling
  • Virknålsteknik

Vill du veta mer om våra behandlingar? Varmt välkommen att höra av dig till oss på Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Lund!

Informationen uppdaterades 17 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center

Åderbråcksoperation hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Lund

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Lund kan hjälpa dig som behöver åderbråcksbehandling! Vad innebär åderbråck? Åderbråck ...

Behandling av ådernät hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Lund

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Lund är experter på ådernät och erbjuder en säker och beprövad metod som kan hjälpa just dig! ...

Ytliga ådror på händer och dekolletage hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Lund

Du som har problem med ytliga ådror på händer eller dekolletage kan få hjälp hos oss på Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Lund! ...

Karta - Clemenstorget 5, Lund

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center