Avd 6, Thorax-Kärlkliniken US

Om Avd 6, Thorax-Kärlkliniken US

Samtal från anhöriga tas emot under hela dygnet, men önskvärt är att man undviker att ringa mellan 06:00-10:00 samt 21:00-22:00.
Besök på avd 6 helst mellan klockan 14:00-19:00. Andra besökstider efter överenskommelse med ansvarig sjuksköterska.

Universitetssjukhuset, Ingång 1, Uppgång C, plan 12, Linköping - visa på karta
Ja
Thoraxkirurgi

Avd 6, Thorax-Kärlkliniken US

18:59 - 11 dec, 2017 skrev:

En mycket välorganiserad och trygg avdelning. Min man op där och allt var mycket bra förberett och informationen fantastisk. Även anhöriga var medräknade. Personalen mycket trevlig, lugn och proffesionella.

17:56 - 20 mar, 2015 skrev:

150303-10 var jag inlagd på avd 6. aortaklaff byttes och Pace Maker sattes in. Den professionella kompetens och omsorg jag vederfors var ytterst imponerande. En stor tacksamhet riktas till avdelningens samtliga medarbetare..