Storgatan 10, Laholm

Synsam Laholm

Välkommen till oss på Synsam Laholm!

Vår välsorterade butik ligger på Storgatan 10 och här kan du få hjälp med allt från glasögon och linser till olika typer av tillbehör. Vi har legitimerade optiker på plats som kan genomföra syntest och hjälpa till med att hitta rätt lösning för just dig. Hos oss hittar du naturligtvis ett brett sortiment av produkter från välkända märken, och vi välkomnar både dig som vill uppdatera din stil och dig som ska skaffa glasögon för första gången.

Synundersökning hos legitimerade optiker

Vi på Synsam Laholm har lång erfarenhet och våra legitimerade optiker kan hjälpa dig med flera olika syntest. Det kan till exempel behövas när du:

• Har svårt att se på olika avstånd
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ska ta körkort
  • Besväras av återkommande huvudvärk
  • Ofta har problem med trötta ögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi ser till att du får rätt hjälp utifrån dina behov.

Synsam Laholm hittar rätt glasögon för dig

Behöver du glasögon? Hos oss på Synsam hittar du ett stort utbud glasögonbågar från välkända märken. Är du inte helt säker på vad du vill ha kan våra duktiga rådgivare hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör kan vi naturligtvis hjälpa dig med det också!

Olycksgaranti i ett år

Efter att du undersökt dig och fått dina glasögon eller linser hos oss, finns vi kvar som stöd. När du skaffar glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det innebär att ifall dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna kan vi reparera eller byta ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året kan du, utan extra kostnad, boka in en ny synundersökning hos oss.

Välkommen till våra optiker på Synsam Laholm på Storgatan 10!

Informationen uppdaterades 13:47 - 27 jan, 2023

0430 - 13# ## Visa nummer