Kungsholmsgatan 10, Stockholm

Naprapatbehandling

Akupunktur

VÀlkommen till Naprapat Doktorerna City - vi Àr experter pÄ rygg-, led- och muskelbesvÀr!

Hos oss Àr det personliga omhÀndertagandet högt prioriterat och vi hjÀlper dig hela vÀgen, frÄn diagnos till behandling och förebyggande vÄrd. Vi kombinerar djupgÄende kunskaper och lÄng erfarenhet som naprapater för att hitta rÀtt behandling för just dig.

Naprapat Doktorerna Àr experter pÄ rygg-, led- och muskelbesvÀr. VÄr mÄlsÀttning Àr att du ska slippa dina besvÀr och mÄ bra.

VĂ„ra naprapatmottagningar

Vi har idag sju mottagningar i StockholmsomrÄdet:

Bromma
City
Farsta
Flemingsberg
Huddinge
Rönninge
SkÀrholmen

Varmt vÀlkommen till Naprapat Doktorerna City!

Du kan enkelt boka din tid online, genom att klicka pÄ BOKA. Det gÄr ocksÄ bra att ringa oss, eller mejla till city@naprapatdoktorerna.se

Informationen uppdaterades 09:18 - 11 nov, 2022

Vi jobbar hÀr

Benny Åkerblom

Haris Brkic

Omdömen frÄn patienter

Baserat pÄ 17 omdömen

13 dec, 2023

Kan varmt rekommendera Naprapat Doktorerna i City dĂ€r jag fick vĂ€ldigt bra mottagande och hjĂ€lp. Benny Åkerblom gav goda rĂ„d och var professionell och kunnig.

11 jan, 2023

Mycket kompetenta och lyhörda. Om jag behöver hjÀlp Àr det Naprapat Doktorerna i City jag gÄr till. BÀsta mottagningen!

3 sep, 2022

24 aug, 2022

Haris B har behandlat mig och jag Àr mer Àn nöjd! Haris B Àr Àr professionell, kunnig och lyhörd. Nu Àr jag smÀrtfri och har en ökad rörlighet! Jag kan varmt rek Haris B och kommer Àven rek honom till slÀkt, vÀnner och kollegor som behöver anlita en Naprapat.

31 maj, 2022

Sökte hjÀlp för ryggskott och kunde inte stödja pÄ ena benet. Efter fyra behandlingar och ordinerade övningar kan jag gÄ igen. Vid dagens behandling strÀcktes den sista krampen ut och jag kÀnner mig helt smÀrtfri! Ryggskottet Àr som bortblÄst! Benny Àr fantastiskt!! Tack!!

08-532 50 ### Visa nummer