Norra Agnegatan 34, Stockholm

Stötvågsbehandling

Pris efter konsultation

Jag har varit verksam som kiropraktor med egen mottagning sedan 1991. Jag är före detta elitspelare inom vattenpolo och har jag stor erfarenhet inom flera idrottgrenar.

Hit till mottagningen är all välkomna och jag har lång erfarenhet av att jobba med att höja prestationsnivå och förebygga skador hos bland annat golf, skidsport, simining, vattenpolo mm. Jag har även lång gedigen erfarenhet av styrketräning och stretching.

Vad gör en kiropraktor?

En kiropraktor arbetar främst med rörelseapparatens sjukdomar. Störningar från ryggrad och bäcken orsakar ofta flera problem. En dåligt fungerande rörelse i en led ger ofta upphov till slitage på muskler och ligament.

En dålig kroppshållning ger ofta symtom som spänningsverk, muskeltrötthet och inflammationer.

Informationen uppdaterades 09:17 - 22 jan, 2024

Magnus Carlsson

11 maj, 2023

Alltid bra bemötande

26 jan, 2022

Professionellt bemötande och väldigt kunnig!

18 mar, 2021

Utan tvekan Sveriges bästa.

8 jan, 2020

Bästa kiropraktorn!!!

27 sep, 2019

Magnus är den enda kiropraktor som jag litar på. Har skickat både familj och PT kunder till honom. 👌

Fråga ställd 13:08 - 20 mar, 2019

Gäller högkostnadskort hos er?

Norra Agnegatans kiropraktorklinik svarar:

Hej Lars, ingen av oss här på kliniken är anslutna till försäkrings kassan, så hög kostnadskort gäller inte här. MVH Leg.Kiropraktor Magnus Carlsson

Fråga ställd 07:39 - 21 apr, 2017

Hej Har stora återkommande problem med ryggskott och värk i käke nacke och axlar. Går i sjukgymnastik men är i behov av mer experthjälp på mina problemområden ffrallt ländryggen. Gäller högkostnadskortet hos er?

Norra Agnegatans kiropraktorklinik svarar:

Hej Magnus slå mig en signal så får vi se vad problemet är. Är privat praktiserande så frikort gäller ej. V.H Leg.Kiropraktor Magnus Carlsson 08 30 28 78

0705 22 2# ## Visa nummer