Sankt Eriksgatan 44, Stockholm

Amningsmottagning

Besöken på amningsmottagningen är kostnadsfria

Barnmorskemottagning

Cellprovtagning

Gravid

Könssjukdomar

NIPT

Välkommen till BB Stockholm Family Kungsholmen!

Vi vill att vården ska vara formad runt dig och dina behov. Vi tror att det är viktigt för kvinnor att vara delaktiga och kunna fatta beslut runt sitt val av preventivmedel, sin graviditet, födande och att få kontinuitet i kontakt med vården.

Hos oss på BB Stockholm Family möter du barnmorskor och läkare som lär känna dig och dina önskemål väl. Vi finns även i City (Moodgallerian), på Ekerö och i Sickla.

BB Stockholm Family Kungsholmen kan hjälpa dig med bland annat

• fosterdiagnostik
  • amningsbesvär
  • cellprovtagning
  • könssjukdomar
  • NIPT
  • preventivmedel.

BB Stockholm Family - filosofi

Att se alla människors behov är en grundläggande förutsättning för god vård. Hos oss utformas vården så att du blir sedd och respekterad. Hög kompetens och ett professionellt bemötande utmärker den vård vi bedriver.

Generösa öppettider hos våra barnmorskor

Hos oss på BB Stockholm Family Kungsholmen har vi generösa öppettider för preventivmedelsrådgivning och cellprovtagning. Här kan du se våra aktuella öppettider.

Vi välkomnar patienter från hela Stockholm och du tar dig enkelt till oss med både tunnelbanans gröna och blå tunnelbanelinje.

Välkommen BB Stockholm Family Kungsholmen!

Informationen uppdaterades 12:00 - 25 sep, 2023

5 maj, 2017

5 maj, 2017

28 apr, 2017

27 apr, 2017

27 apr, 2017

Fråga ställd 10:16 - 15 aug, 2013

Hej, jag har nu haft svullna och ömma bröst i mer än en vecka, och börjar givetvis misstänka att jag är gravid, då detta inte är vanligt förekommande hos mig. Jag hade dock mens för tre veckor sedan och ska ha det nästa vecka igen. Borde jag göra ett gravtest eller ska jag vänta och se om jag får mens. Jag vill ju helst få veta det så tidigt som möjligt om jag skulle vara gravid. Tack på förhand.

BB Stockholm Family Kungsholmen svarar:

Hej! Du får vänta och se om du får din mens om du inte får det så kan du köpa ett gravtest på apoteket eller komma till vår öppna preventivmedelsmottagning och göra ett gravtest.Mvh Mia BB stockholm Family

Se vår hemsida för aktuella öppettider.

Onsdag - Fredag:08:00 - 12:00