Allétandläkarna Tandläkare Urban Hegen, Kungsbacka

Aranäs allé 6, Kungsbacka

Allétandläkarna Tandläkare Urban Hegen, Kungsbacka

Januari 2009 öppnade ALLÉTANDLÄKARNA i Söderstaden efter att ha funnits på Kyrkogatan vid torget sedan 30-talet. Här har vi fräscha, ljusa, lättåtkomliga lokaler på markplan, perfekt för barnvagnar och alla med trötta ben. Vi arbetar med den senaste tekniken såsom digital röntgen, hel käkröntgen, senaste inom smärtlindring och en TV-skärm ovanför behandlingsstolarna. Vi utför all typ av tandvård och arbetar med patientens egna önskemål i centrum. Inriktning på funktion och estetik är viktigt för oss. Naturligtvis kan vi erbjuda tandblekning, skalfasader och tandhygienistbehandlingar. Tandimplantat görs på plats i kliniken. Du som patient är alltid i fokus och får ett trevligt omhändertagande! Vi är vana att behandla tandvårdsrädda och tar såklart emot barn. Vår filosofi är att erbjuda trygg värdebaserad tandvård i samspel mellan kompetent personal, friska patienter och balanserad ekonomi i en modern och positiv praktik. VÄLKOMNA!

Informationen uppdaterades 09:11 - 18 feb, 2021

Måndag - Torsdag : 07:30 - 17:00