Norra Torggatan 9, Kungsbacka

Synsam Kungsbacka Torg

Välkommen till Synsam Kungsbacka Torg!

Du hittar vår välsorterade butik på Norra Torggatan 9 i Kungsbacka. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Våra legitimerade optiker hjälper dig med syntest

Hos Synsam Kungsbacka Torg kan du få hjälp med olika typer av synundersökningar av våra legitimerade optiker. Det kan exempelvis vara aktuellt om du:

• Har svårt att se på olika avstånd
  • Besväras av återkommande huvudvärk
  • Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ska ta körkort

Vi hjälper dig utifrån dina behov och välkomnar både unga och gamla till vår butik.

Gör en ögonhälsoundersökning hos oss

Om du är orolig för din ögonhälsa, kan vi på Synsam Kungsbacka Torg utföra en ordentlig ögonhälsoundersökning. Detta rekommenderar vi till alla som fyllt 40 år. Då tittar vi på hela ögat för att upptäcka tecken på de tre vanligaste ögonsjukdomarna: grön starr, grå starr och åldersförändringar i gula fläcken.

Synsam Kungsbacka Torg hittar rätt glasögon för dig

Behöver du glasögon? Hos oss på Synsam hittar du ett stort utbud glasögonbågar från välkända märken. Är du inte helt säker på vad du vill ha kan våra duktiga rådgivare hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör kan vi naturligtvis hjälpa dig med det också!

Uppföljning det första året

Mycket kan hända på ett år och hos Synsam finns vi som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Om du märker att du fått ytterligare försämrad syn inom det första året är du naturligtvis också välkommen tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Kungsbacka Torg på Norra Torggatan 9!

Informationen uppdaterades 13:46 - 27 jan, 2023

0300-68#### Visa nummer