• 0300-307 75

Synsam Kungsbacka Lindens Torg

Nygatan 17, Lindens Torg, Kungsbacka - Visa på karta

Logo Synsam Kungsbacka Lindens Torg

Om Synsam Kungsbacka Lindens Torg

Välkommen till oss på Synsam Kungsbacka Lindens Torg!

Vår välsorterade butik ligger på Nygatan 17 vid Lindens Torg och här kan du få hjälp med allt från glasögon och linser till olika typer av tillbehör. Vi har legitimerade optiker på plats som kan genomföra syntest och hjälpa till med att hitta rätt lösning för just dig. Hos oss hittar du naturligtvis ett brett sortiment av produkter från välkända märken, och vi välkomnar både dig som vill uppdatera din stil och dig som ska skaffa glasögon för första gången.

Undersök din syn hos oss

Våra optiker på Synsam Kungsbacka Lindens Torg är legitimerade och erfarna, så du kan känna dig trygg hos oss när du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever någon/några av dessa situationer, där du:

• Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser

För oss är det viktigt att vi hjälper dig utifrån dina förutsättningar och behov. Alla är välkomna, unga som gamla!

Skaffa glasögon hos Synsam Kungsbacka Lindens Torg

Vi på Synsam erbjuder ett stort utbud av glasögonbågar från olika märken. Känner du dig osäker på vad som passar just dig finns våra rådgivare alltid på plats för att hjälpa dig. Om du inte vill köpa dina glasögon erbjuder vi också möjligheten att hyra dem, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Vi har naturligtvis också solglasögon, linsvätska och massor med andra tillbehör i vår butik.

Uppföljning det första året

Mycket kan hända på ett år och hos Synsam finns vi som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Om du märker att du fått ytterligare försämrad syn inom det första året är du naturligtvis också välkommen tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Kungsbacka Lindens Torg på Nygatan 17!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Kungsbacka Lindens Torg

Synundersökning hos Synsam Kungsbacka Lindens Torg

Skaffa glasögon hos Synsam Kungsbacka Lindens Torg

Om du behöver skaffa glasögon är du varmt välkommen till Synsam Kungsbacka Lindens Torg. Glasögon korrigerar synfel Om du upplever pr...

Skaffa linser hos Synsam Kungsbacka Lindens Torg

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam i Kungsbacka kan hjälpa dig med det. Hur gör du för a...

Karta - Nygatan 17, Lindens Torg, Kungsbacka